Milano...bijna!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Gier - WaarBenJij.nu Milano...bijna!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Gier - WaarBenJij.nu

Milano...bijna!!!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

01 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Nog een paar dagen buffelen op mijn stageverslag en presentatie...vrijdag de eerste draft inleveren en dan is het zover!! We gaan naar Milaan! Eerste keer Italië, eerste keer naar een enorme internationale conferentie met alle Neuroscience giants bij elkaar, en wij...een stelletje studenten.. gaan daar tussen lopen :D Ja, ik heb er echt heel veel zin in!

Vandaag met Dana al even overlegd wat voor kleding we allemaal mee moeten nemen. Alleen het hoognodige, want we reizen met alleen handbagage. Minimalistisch reizen dus naar de stad van fashion ;) Morgen even langs Schalkwijk om zomerspulletjes te halen aangezien het nu zo'n 30 graden is daar. Heerlijk!! Zonnebril op en met blote benen door de stad struinen.

We hebben afgesproken om 19:15 op Schiphol te meeten met de hele groep. Dat is erg ruim, maar aangezien er een aantal mensen niet zo goed kunnen plannen is het goed dat we wat extra speling hebben. Om 21:20 zullen we vliegen. Zin in!!!